Hocam acilde tam kan sayımı yaptılar zaten. Sadece küçük tansiyonum biraz yüksek çıktı onun haricinde bir sorun görmedi doktor.
Acil olmaz hocam şeker tahlili öyle yapılmıyor.
Sabah aç karnına gideceksin açlık kan şekerine bakacak şüpheli görürse bir şeyler yedirip sana tokluk kan şekerine bakılacak özellikle şeker yükleme testleri filan var sonra ne olduğu cıkar ihmal etme.