beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
d vitaminine bi baktır bol bol güneşlen, kusura bakma uzun uzadıya da yazmak isterdim inan hiç tadım yok ilerleyen zamanlarda sohbet edelim inşallah
Çok teşekkürler hocam. D vitamini eksikliği kesin ama kesin vardır. Karanlıkta işe gidiyorum karanlıkta çıkıyorum. Plazada güneş görmeyen kattayım.
Allah huzur versin inşallah. Çok teşekkürler hocam.


SEOnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O değere bakmadan diyabet teşhisi konulamaz hocam, kan tahlilidir ve mutlaka yaptırmalısınız.
Hocam tekrardan doktora gitmek fark oldu bana.