dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hayır hocam öyle bir şeye bakılmamış. Şimdi e-nabızdan baktım.
O değere bakmadan diyabet teşhisi konulamaz hocam, kan tahlilidir ve mutlaka yaptırmalısınız.