dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açlık vs. durumları var mıydı hocam sizde peki?
:tabiki, ben genelde çok düzenli bir yeme düzenine sahibim. her sabah 07.30 en geç 40 geçe kahvaltımı yaparım. her gün saat tam 12:05 de öglen yemegi her aksam en geç 18:00 da aksam yemegimi yerim.
şeker kola vb. içecekler tüketmiyorum. dışardan yemiyorum evde ve sadece temiz besleniyorum. düzenli spor yapıyorum. ama şu an bile üşüyorum. ilaç iyi geldi ancak düzelmedim. güneşli havalarda güneşlenmek çokiyi geliyor.