SEOnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende yüksek şeker var hocam. 3 aylık ortalamam 13 civarlarında ki inanılmaz yüksek. 700 anlık görmüşlüğüm var

3 aylık sayım yapıldı mı? HBA1C olarak görünür.
Yok hayır hocam öyle bir şeye bakılmamış. Şimdi e-nabızdan baktım.