Konu
Şeker hastası var mı aranızda? + Panik atak?
09-02-2023, 20:16:21
#18
dijitalartiz
SEOnom adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende yüksek şeker var hocam. 3 aylık ortalamam 13 civarlarında ki inanılmaz yüksek. 700 anlık görmüşlüğüm var
3 aylık sayım yapıldı mı? HBA1C olarak görünür.
Yok hayır hocam öyle bir şeye bakılmamış. Şimdi e-nabızdan baktım.