Şeker hastası var mı aranızda? + Panik atak?
24
●480
- 09-02-2023, 19:45:06Anladım bu problemlerin bazılarını yaşayan bir arkadaşımda vardı oradan biliyorum oda doktora gitmiş panik atak olduğunu söylemişler fakat sizin son 15 gündür yaşadığınız sorunun benim tahminimce panik atağınızın nüksettiği yönünde tabi bu sadece benim düşüncem size tavsiyem genel bir check up yaptırmanız olacaktır. Panik atak içince sadece tavsiye edebileceğim bir şey var tabi bu ne kadar sizin açınızdan olağan bir şey ama ilk önce kesinlikle kafanıza takmayacaksınız bunu kendi iradeniz ile yapamıyorsanız kesinlikle psikiyatır ile görüşmeniz gerekiyor.
- 09-02-2023, 20:01:34Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAçlık vs. durumları var mıydı hocam sizde peki?beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2023, 20:02:59Dediğim gibi yakın bir arkadaşımdı böyle olan fakat aradan 5-6 yıl felan geçti o yüzden tam hatırlayamadım açlık durumunu.dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2023, 20:04:24Çok teşekkürler hocam, aslında @beachturk; hocama sormuştum son soruyu. Çok çok geçmişler olsun. Allah bir daha yaşatmasın.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2023, 20:08:35Hocam ben şeker hastasıyım, sürekli acıkmanız son derece normal. Şeker hastalarında çok öğün az yeme mantığı vardır. Ben mesela iki saatte bir yemek durumundayım.Ara öğünlerimiz var.dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şekerinizi tokluk ölçmek isterseniz ilk aldığınız lokma sonrası 2 saat geçtikten sonra ölçerseniz daha sağlıklı sonuç alırsınız. - 09-02-2023, 20:09:59:tabiki, ben genelde çok düzenli bir yeme düzenine sahibim. her sabah 07.30 en geç 40 geçe kahvaltımı yaparım. her gün saat tam 12:05 de öglen yemegi her aksam en geç 18:00 da aksam yemegimi yerim.dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şeker kola vb. içecekler tüketmiyorum. dışardan yemiyorum evde ve sadece temiz besleniyorum. düzenli spor yapıyorum. ama şu an bile üşüyorum. ilaç iyi geldi ancak düzelmedim. güneşli havalarda güneşlenmek çokiyi geliyor. - 09-02-2023, 20:12:04Hocam doktor kan tahlili sonrası bir şeyin yok diyince işi psikolojik mi acabaya yordum.SEOnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şeker düşüklüğü yaşıyor musunuz?
Bende normal şartlarda sizin gibiydim. Son 1 aydır yeme düzenim iş dolayısıyla baya dengesiz hale geldi. Şu an ne yapacağımı bilmiyorum.beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-02-2023, 20:13:34Bende yüksek şeker var hocam. 3 aylık ortalamam 13 civarlarında ki inanılmaz yüksek. 700 anlık görmüşlüğüm vardijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

3 aylık sayım yapıldı mı? HBA1C olarak görünür. - 09-02-2023, 20:16:21Yok hayır hocam öyle bir şeye bakılmamış. Şimdi e-nabızdan baktım.SEOnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
