• 04-02-2023, 17:51:32
    #1
    Merhabalar
    Bugün https://www.r10.net/bot-program-alis...urucu-bot.html bu satış konusu açtığım an +216 50 270 106 bu numara whatsapp yazıp botu almak istediğini söyledi sonrasında r10 da yeni olduğunu söyleyip pm atmamı istedi pm de outlook satışı için ulaştığımı ve iban yazdığım halde @ZaferY adlı arkadaş 138 dolar ödeme yapmış kendisi karakola gidip şikayetçi olucak arkadaşlar biri size pm dahi atsa konularını araştırmadan profiline bakmadan para göndermeyin. Olayda suçum yok gibi ama genede @ZaferY adlı arkadaşa bot satışı yaptığımı isterse sattığım botlar ücretsiz verebileceğimiz ilettim @ZaferY anydesk ile whatsapp ı da gösterdim. hukukçu arkadaşlar neler olabileceği ile alakalı hukuk açısından konuyu değerlendirirse sevinirim.

  • 04-02-2023, 17:54:42
    #2
    canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığı ödemeyi iade edin hocam direkt, karakola ne gerek var anlamadım.
    sorun da orda ödemeyi pm de attığım hesaba yapmamış dolandırıcının hesabına yapmış kripto ile
  • 04-02-2023, 18:25:23
    #3
    R10'dan teyidi niye almış bu dolandırılan arkadaş okuduğunu anlamama problemi var. Mesajda diyor ki OUTLOOK İÇİN KONUŞUYORUZ. İBAN 'da bu arkadaş da demiyor ki ne ibanı biz bitcoine anlaştık arkadaşım diye. YİNE Demiyor ki kardeşim ne outlook 'u ben outlook bot almıyorum, yine hesaptaki numaraya bakmıyor. Artık r10'dan teyitle bile dolandırılıyor. Dol-andırıcıların işini kolaylaştırıyor böyle insanlar. Adam neden dolandırmasın ki böyle birini.
  • 04-02-2023, 18:33:15
    #4
    canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığı ödemeyi iade edin hocam direkt, karakola ne gerek var anlamadım.
    yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'dan teyidi niye almış bu dolandırılan arkadaş okuduğunu anlamama problemi var. Mesajda diyor ki OUTLOOK İÇİN KONUŞUYORUZ. İBAN 'da bu arkadaş da demiyor ki ne ibanı biz bitcoine anlaştık arkadaşım diye. YİNE Demiyor ki kardeşim ne outlook 'u ben outlook bot almıyorum, yine hesaptaki numaraya bakmıyor. Artık r10'dan teyitle bile dolandırılıyor. Dol-andırıcıların işini kolaylaştırıyor böyle insanlar. Adam neden dolandırmasın ki böyle birini.
    inan şoktayım hocam bende ibana yollasa kurtarıcak pmden dönse ne outlook botu diye kurtarıcak şimdi ben gidip ifade vericem savcılığa uğraşıcam zaten 3 kuruş para kazanıyoruz.Birde milletvekili tanıdığı olduğunu ona ilettiğini söyledi arkadaş savcı ile görüşmüş milletvekilimiz ... umarım doğrudur ve savcı peşine düşer bulunur bende şikayetçi olucam arkadaşdan şikayet numarasınıda istedim yarın savcılığa gidicem
  • 04-02-2023, 23:57:58
    #5
    Merhabalar arkadaş ile whatsapp üzerinden görüşüldü yarın savcılığa gideceğimi belirttim şikayet numarası istedim polisler söylerler sana dedi tamam dedim sonrasında kendisi 300 lira borç istedi olmadığını belirttim 100 tl borç gönderdim ama henüz geri almadım arkadaş gönderir diye düşünüyorum.bot yazılımlarını sordu ücretsiz olarak outlook botu da verdim.Bu işin içinde bi gariplik var çözemedim moderatör arkadaşlar çözecektir diye umut ediyorum.r10 da 1 tane negatif yorumum yok tekrar yazıyorum kripto para ile de ilgilenmiyorum, ilgilenmedim hiç.



























  • 05-02-2023, 18:01:33
    #6
    Kişisel Rütbe
    sizide kullanmış ya bak geçende beni kullandıydı 10 kişi yazdı tunus nosu almış karaktersiz
  • 05-02-2023, 18:05:19
    #7
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizide kullanmış ya bak geçende beni kullandıydı 10 kişi yazdı tunus nosu almış karaktersiz
    Yönetimin artık şu önlemi alması gerektiğini düşünüyorum. r10 da konulardaki ve profildeki numaralar üye olmaya gösterilmemeli üye olmayan görememeli bu numaraları
  • 05-02-2023, 18:06:16
    #8
    Kişisel Rütbe
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yönetimin artık şu önlemi alması gerektiğini düşünüyorum. r10 da konulardaki ve profildeki numaralar üye olmaya gösterilmemeli üye olmayan görememeli bu numaraları
    benim profil dışarıya kapalı arkadaş linkimi vermiş benim profile giremediği içinde herkese engel atmış
  • 05-02-2023, 18:08:03
    #9
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizide kullanmış ya bak geçende beni kullandıydı 10 kişi yazdı tunus nosu almış karaktersiz
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim profil dışarıya kapalı arkadaş linkimi vermiş benim profile giremediği içinde herkese engel atmış
    profili kapatsakta satış konularını takip ediyor bu kişi ordan numaraya alıcı gibi yazıyor herkesin dikkatli olması lazım
    • Saitama
    Saitama bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.