sizide kullanmış ya bak geçende beni kullandıydı 10 kişi yazdı tunus nosu almış karaktersiz
Yönetimin artık şu önlemi alması gerektiğini düşünüyorum. r10 da konulardaki ve profildeki numaralar üye olmaya gösterilmemeli üye olmayan görememeli bu numaraları