Merhabalar
Bugün https://www.r10.net/bot-program-alis...urucu-bot.html bu satış konusu açtığım an +216 50 270 106 bu numara whatsapp yazıp botu almak istediğini söyledi sonrasında r10 da yeni olduğunu söyleyip pm atmamı istedi pm de outlook satışı için ulaştığımı ve iban yazdığım halde @ZaferY adlı arkadaş 138 dolar ödeme yapmış kendisi karakola gidip şikayetçi olucak arkadaşlar biri size pm dahi atsa konularını araştırmadan profiline bakmadan para göndermeyin. Olayda suçum yok gibi ama genede @ZaferY adlı arkadaşa bot satışı yaptığımı isterse sattığım botlar ücretsiz verebileceğimiz ilettim @ZaferY anydesk ile whatsapp ı da gösterdim. hukukçu arkadaşlar neler olabileceği ile alakalı hukuk açısından konuyu değerlendirirse sevinirim.