canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptığı ödemeyi iade edin hocam direkt, karakola ne gerek var anlamadım.
yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'dan teyidi niye almış bu dolandırılan arkadaş okuduğunu anlamama problemi var. Mesajda diyor ki OUTLOOK İÇİN KONUŞUYORUZ. İBAN 'da bu arkadaş da demiyor ki ne ibanı biz bitcoine anlaştık arkadaşım diye. YİNE Demiyor ki kardeşim ne outlook 'u ben outlook bot almıyorum, yine hesaptaki numaraya bakmıyor. Artık r10'dan teyitle bile dolandırılıyor. Dol-andırıcıların işini kolaylaştırıyor böyle insanlar. Adam neden dolandırmasın ki böyle birini.
inan şoktayım hocam bende ibana yollasa kurtarıcak pmden dönse ne outlook botu diye kurtarıcak şimdi ben gidip ifade vericem savcılığa uğraşıcam zaten 3 kuruş para kazanıyoruz.Birde milletvekili tanıdığı olduğunu ona ilettiğini söyledi arkadaş savcı ile görüşmüş milletvekilimiz ... umarım doğrudur ve savcı peşine düşer bulunur bende şikayetçi olucam arkadaşdan şikayet numarasınıda istedim yarın savcılığa gidicem