Merhabalar arkadaş ile whatsapp üzerinden görüşüldü yarın savcılığa gideceğimi belirttim şikayet numarası istedim polisler söylerler sana dedi tamam dedim sonrasında kendisi 300 lira borç istedi olmadığını belirttim 100 tl borç gönderdim ama henüz geri almadım arkadaş gönderir diye düşünüyorum.bot yazılımlarını sordu ücretsiz olarak outlook botu da verdim.Bu işin içinde bi gariplik var çözemedim moderatör arkadaşlar çözecektir diye umut ediyorum.r10 da 1 tane negatif yorumum yok tekrar yazıyorum kripto para ile de ilgilenmiyorum, ilgilenmedim hiç.