R10'dan teyidi niye almış bu dolandırılan arkadaş okuduğunu anlamama problemi var. Mesajda diyor ki OUTLOOK İÇİN KONUŞUYORUZ. İBAN 'da bu arkadaş da demiyor ki ne ibanı biz bitcoine anlaştık arkadaşım diye. YİNE Demiyor ki kardeşim ne outlook 'u ben outlook bot almıyorum, yine hesaptaki numaraya bakmıyor. Artık r10'dan teyitle bile dolandırılıyor. Dol-andırıcıların işini kolaylaştırıyor böyle insanlar. Adam neden dolandırmasın ki böyle birini.