• 03-02-2023, 00:59:23
    #19
    Bu benim de çok uzun süreler aklımda dolaşan bir düşünceydi. Tek mahallede 2-3 cami olan yerler var. Benim oturduğum yerde ezan çift okunuyor mesela. Ezandan kesinlikle rahatsız olmuyorum yanlış anlaşılmasın hatta hoşuma gidiyor ama bu kadarı yapılacağına 1 cami ve 1 hastane olsa çok da güzel olur ama...
  • 03-02-2023, 01:00:38
    #20
    wojak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu benim de çok uzun süreler aklımda dolaşan bir düşünceydi. Tek mahallede 2-3 cami olan yerler var. Benim oturduğum yerde ezan çift okunuyor mesela. Ezandan kesinlikle rahatsız olmuyorum yanlış anlaşılmasın hatta hoşuma gidiyor ama bu kadarı yapılacağına 1 cami ve 1 hastane olsa çok da güzel olur ama...
    Estağfurullah hocam kesinlikle. Çokluktan şikayetçi değiliz biz vatandaş olarak azlıktan şikayetçiyiz. Hadi mahalleyi geçtim en azından bir ilçede mesafeli şekilde 2-3 hastane olsa. Çünkü ulaşımı olmayan vasıtası olmayan gerçekten bir çok aile mevcut. Sağlık hizmetlerinin acil durumlarda bu ailelere çok hızlı ulaştırılması gerekiyor. Kimsenin sevdiği böyle durumlarda asla geri gelmez.
  • 03-02-2023, 01:00:50
    #21
    Elden ne gelir hocam
  • 03-02-2023, 01:01:25
    #22
    Hastane açılması iyi olur fakat o hastanede çalışacak hekim olmaz. Hekimler artık çalışmak bile istemiyorlar çünkü hakları verilmiyor ve üstüne üstelik bir de hasta yakınları tarafından darp ediliyor ya da tehdit ediliyorlar hal böyle olunca tüm hekimlerde ya yurt dışına gidiyor ya özel hastaneye gidiyor ya da kendi muayenehanelerini açıyorlar. Kısacası fikriniz çok güzel ama ondan önce düzeltilmesi gerekilen birçok şey var maalesef.
  • 03-02-2023, 01:01:29
    #23
    SerdR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elden ne gelir hocam
    Güzel günleri güzel temenniler ile beklemek başka bir şey gelmiyor maalesef..
  • 03-02-2023, 01:02:14
    #24
    Allah kimseyi hastanelerde bekletmesin. Sanki zorla doktorluk mesleğini yapıyorlar.
    Devlet hastanelerinde insanlara bakılmıyor. Gram bakılmıyor.
    Şu an her mahallede cami var bunun yerine sağlık ocağının biraz büyüğü şeklinde hastane yapılabilir. Tamam namaz dinin direğidir camilerden rahatsız olmuyorum fakat, her cami dolu olmuyor. Ama her hastane dolu oluyor.
    Para varsa özel. İnsan gibi ilgileniyorlar.

    Ben benim oğlan hasta diye 2 aydır hastaneden çıkamadım. Doktorlar ilaç yazıp gönderiyor ve mahvettiler çocuğumu. Özele götürdüm 1 haftada kendini topladı.
    Özele goturdukten sonra ki gün özelde verilen iğneyi yaptırmaya götürdüm çocuğumu o gün aradılar randevu iptal diye
    Ya paran yoksa öl deniliyor resmen
  • 03-02-2023, 01:02:25
    #25
    Ülkede fazlaca gereksiz cami var dendiğinde seni din düşmanı ilan ederler. Halbuki hiç din düşmanı olmadık.
    Kalabalık yerlerde 3 hastane olsa, Okul olmayan yerde fazlalık cami yerine okul yapilsa hem dine faydası olur hemde ülkeye. Cahil insanların herkese herşeye zararı vardır.
  • 03-02-2023, 01:02:41
    #26
    GomolaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hastane açılması iyi olur fakat o hastanede çalışacak hekim olmaz. Hekimler artık çalışmak bile istemiyorlar çünkü hakları verilmiyor ve üstüne üstelik bir de hasta yakınları tarafından darp ediliyor ya da tehdit ediliyorlar hal böyle olunca tüm hekimlerde ya yurt dışına gidiyor ya özel hastaneye gidiyor ya da kendi muayenehanelerini açıyorlar. Kısacası fikriniz çok güzel ama ondan önce düzeltilmesi gerekilen birçok şey var maalesef.
    Maalesef. Kasıt aramak istemiyorum fakat son zamanda hekim göçü çok fazla arttı ve uyruğu Türk vatandaşı olmayan bir çok mültecilerin içinden hekimler hastanelere yerleştirildi. Ben sağlıkta şiddettinde bu provakasyon için kasıtlı yapıldığını bu mobbingin kasıtlı uygulandığını düşünüyorum. Yapan yaptıran bu hale getiren kim var ise gün yüzü görmesin Allah büyüktür..
  • 03-02-2023, 01:05:18
    #27
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kimseyi hastanelerde bekletmesin. Sanki zorla doktorluk mesleğini yapıyorlar.
    Devlet hastanelerinde insanlara bakılmıyor. Gram bakılmıyor.
    Şu an her mahallede cami var bunun yerine sağlık ocağının biraz büyüğü şeklinde hastane yapılabilir. Tamam namaz dinin direğidir camilerden rahatsız olmuyorum fakat, her cami dolu olmuyor. Ama her hastane dolu oluyor.
    Para varsa özel. İnsan gibi ilgileniyorlar.

    Ben benim oğlan hasta diye 2 aydır hastaneden çıkamadım. Doktorlar ilaç yazıp gönderiyor ve mahvettiler çocuğumu. Özele götürdüm 1 haftada kendini topladı.
    Özele goturdukten sonra ki gün özelde verilen iğneyi yaptırmaya götürdüm çocuğumu o gün aradılar randevu iptal diye
    Ya paran yoksa öl deniliyor resmen
    Çok geçmiş olsun üstad, Ufaklığa allah şifa versin. Maalesef anlamıyor insanlar anlamak istemiyorlar. Devlet hastanesinde hizmet verilmiyor. Çile çekmekten yıldım artık özellikle son zamanlarda. Özele verecek param yok ise bu çile de reva görülüyor.



    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkede fazlaca gereksiz cami var dendiğinde seni din düşmanı ilan ederler. Halbuki hiç din düşmanı olmadık.
    Kalabalık yerlerde 3 hastane olsa, Okul olmayan yerde fazlalık cami yerine okul yapilsa hem dine faydası olur hemde ülkeye. Cahil insanların herkese herşeye zararı vardır.
    Eğitimi, bilgiyi, sağlığı cahile anlatamıyoruz ki hocam İnşallah düzelecek umudumu kaybetmek istemiyorum..