Hastane açılması iyi olur fakat o hastanede çalışacak hekim olmaz. Hekimler artık çalışmak bile istemiyorlar çünkü hakları verilmiyor ve üstüne üstelik bir de hasta yakınları tarafından darp ediliyor ya da tehdit ediliyorlar hal böyle olunca tüm hekimlerde ya yurt dışına gidiyor ya özel hastaneye gidiyor ya da kendi muayenehanelerini açıyorlar. Kısacası fikriniz çok güzel ama ondan önce düzeltilmesi gerekilen birçok şey var maalesef.
Maalesef. Kasıt aramak istemiyorum fakat son zamanda hekim göçü çok fazla arttı ve uyruğu Türk vatandaşı olmayan bir çok mültecilerin içinden hekimler hastanelere yerleştirildi. Ben sağlıkta şiddettinde bu provakasyon için kasıtlı yapıldığını bu mobbingin kasıtlı uygulandığını düşünüyorum. Yapan yaptıran bu hale getiren kim var ise gün yüzü görmesin Allah büyüktür..