Hastane açılması iyi olur fakat o hastanede çalışacak hekim olmaz. Hekimler artık çalışmak bile istemiyorlar çünkü hakları verilmiyor ve üstüne üstelik bir de hasta yakınları tarafından darp ediliyor ya da tehdit ediliyorlar hal böyle olunca tüm hekimlerde ya yurt dışına gidiyor ya özel hastaneye gidiyor ya da kendi muayenehanelerini açıyorlar. Kısacası fikriniz çok güzel ama ondan önce düzeltilmesi gerekilen birçok şey var maalesef.