Bu benim de çok uzun süreler aklımda dolaşan bir düşünceydi. Tek mahallede 2-3 cami olan yerler var. Benim oturduğum yerde ezan çift okunuyor mesela. Ezandan kesinlikle rahatsız olmuyorum yanlış anlaşılmasın hatta hoşuma gidiyor ama bu kadarı yapılacağına 1 cami ve 1 hastane olsa çok da güzel olur ama...