wojak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu benim de çok uzun süreler aklımda dolaşan bir düşünceydi. Tek mahallede 2-3 cami olan yerler var. Benim oturduğum yerde ezan çift okunuyor mesela. Ezandan kesinlikle rahatsız olmuyorum yanlış anlaşılmasın hatta hoşuma gidiyor ama bu kadarı yapılacağına 1 cami ve 1 hastane olsa çok da güzel olur ama...
Estağfurullah hocam kesinlikle. Çokluktan şikayetçi değiliz biz vatandaş olarak azlıktan şikayetçiyiz. Hadi mahalleyi geçtim en azından bir ilçede mesafeli şekilde 2-3 hastane olsa. Çünkü ulaşımı olmayan vasıtası olmayan gerçekten bir çok aile mevcut. Sağlık hizmetlerinin acil durumlarda bu ailelere çok hızlı ulaştırılması gerekiyor. Kimsenin sevdiği böyle durumlarda asla geri gelmez.