Allah kimseyi hastanelerde bekletmesin. Sanki zorla doktorluk mesleğini yapıyorlar.
Devlet hastanelerinde insanlara bakılmıyor. Gram bakılmıyor.
Şu an her mahallede cami var bunun yerine sağlık ocağının biraz büyüğü şeklinde hastane yapılabilir. Tamam namaz dinin direğidir camilerden rahatsız olmuyorum fakat, her cami dolu olmuyor. Ama her hastane dolu oluyor.
Para varsa özel. İnsan gibi ilgileniyorlar.

Ben benim oğlan hasta diye 2 aydır hastaneden çıkamadım. Doktorlar ilaç yazıp gönderiyor ve mahvettiler çocuğumu. Özele götürdüm 1 haftada kendini topladı.
Özele goturdukten sonra ki gün özelde verilen iğneyi yaptırmaya götürdüm çocuğumu o gün aradılar randevu iptal diye
Ya paran yoksa öl deniliyor resmen