Ülkede fazlaca gereksiz cami var dendiğinde seni din düşmanı ilan ederler. Halbuki hiç din düşmanı olmadık.
Kalabalık yerlerde 3 hastane olsa, Okul olmayan yerde fazlalık cami yerine okul yapilsa hem dine faydası olur hemde ülkeye. Cahil insanların herkese herşeye zararı vardır.