• 19-01-2023, 13:28:21
    #10
    bunyaminbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    protein tozu, bilinçsiz beslenme , alman aşısı vurdurdularsa sebep olabilir bununla ilgili makale var(ben alman aşısından sonra ciddi sıkıntılar yaşıyorum), hareketsizlik
    Nasıl sıkıntılar yaşıyorsunuz acaba hocam ? Bende de bazı sıkıntılar var doktora gittim kaç defa net bir şeyde söyleyemediler. Aşıya bağlıyor bazıları.
  • 19-01-2023, 13:28:42
    #11
    Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peynir altı suyu kalp krizine sebep mi olucak😂😂
    Belli olmaz😂
  • 19-01-2023, 13:30:43
    #12
    ben aşı karşıtıydım, aşı olmadım da. son 1-2 yılda bu kadar artması normal olabilir mi?
  • 19-01-2023, 13:30:56
    #13
    kaanozcaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl sıkıntılar yaşıyorsunuz acaba hocam ? Bende de bazı sıkıntılar var doktora gittim kaç defa net bir şeyde söyleyemediler. Aşıya bağlıyor bazıları.
    kalp sıkışmaları, göğüste ağrılar, ne yaparsam yapayım (spor yaptım, düzenli ve organik beslenme vs. aklınıza ne gelirse) kendimi asla zinde hissetmiyorum. Çok araştırdım aşıdan sonra bunları yaşayan, özellikle kalp ve göğüs ağrıları çeken çok genç insan var
  • 19-01-2023, 13:31:09
    #14
    ilahi mukadderat(!)

    işin doğrusu, her kalp krizi kişiye göre değişir; yukarıda sayılanlara ilaveten, sonradan sayılacaklar sebep olabilir.
    sağlıksız beslenip asırlık yaşayanlar var; spor yapıp (bildiğin basit spor) kriz geçirip dünya değiştirenler de.
  • 19-01-2023, 13:31:29
    #15
    bilgisizce steroid kullanımı olabilir.pek bilgim yok
  • 19-01-2023, 13:33:11
    #16
    bunyaminbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kalp sıkışmaları, göğüste ağrılar, ne yaparsam yapayım (spor yaptım, düzenli ve organik beslenme vs. aklınıza ne gelirse) kendimi asla zinde hissetmiyorum. Çok araştırdım aşıdan sonra bunları yaşayan, özellikle kalp ve göğüs ağrıları çeken çok genç insan var
    Bende de aynı. Geçen sene martta başladı hala devam ediyor. Halı sahalara gittim , sporumu eksik etmedim , beslenmemi uyku düzenimi düzelttim bir türlü geçmedi. Yok muymuş bir tedavisi ?
  • 19-01-2023, 13:33:37
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son zamanlarda spor yaparken 19-20 yaşında cocukların bile kalp krizinden öldüğü haberlerini görüyorum.

    Bunun asıl nedeni nedir acaba?
    Nedeni yok, nasil ki dogar dogmaz bir bebek ölebiliyorsa, 19 yasindaki de ölebilir 80 yasinda ki de 5 yasinda ki de.
    Herseyde bir neden aramaya gerek yok, Ölüm ne zaman yazilmissa ozaman ölürsün, kalp krizi sadece bir nedendir. O olmasa baska sey olacakti.

    Kimi var dogustan kalp hastaligi ile 80 yasina kadar yasar, kimisi var sapa saglam halde 25 yasinda ahirete göçer.
  • 19-01-2023, 13:35:08
    #18
    Doğallık bozuldu aşılar verildi daha bu başları önümüzdeki günler daha neler gösterecek çevremde çok kaybettiğim var hatta kaybettiğimiz var aşı karşıtı değilim dileyen olsun ama ben olmam olanada mani olmam.