• 19-01-2023, 13:22:31
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Son zamanlarda spor yaparken 19-20 yaşında cocukların bile kalp krizinden öldüğü haberlerini görüyorum.

    Bunun asıl nedeni nedir acaba?
  • 19-01-2023, 13:23:13
    #2
    Aşırı protein tozu olabilir (bence)
  • 19-01-2023, 13:23:22
    #3
    aşı karşıtlarına göre aşıdan dolayı ama asıl sağlıksız beslenme başta geliyor
  • 19-01-2023, 13:23:42
    #4
    Anabolik steroid
  • 19-01-2023, 13:25:06
    #5
    Spor esnasında ağırlıklar ile vücuda fazla yüklenmek diye düşünüyorum. 19 yaşında biri olarak yaşıtlarımın çoğu güzel bir vücut hayaliyle vücuduna çok fazla yükleniyor. Bir sene kadar önce bende ufak ufak başlarken kalp çarpıntısıyla beraber bıraktım. Şimdi iyiyim çok şükür. Tabi bazılarında da genetik olabiliyor ne yazık ki.
  • 19-01-2023, 13:25:21
    #6
    Bruskfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşırı protein tozu olabilir (bence)
    Peynir altı suyu kalp krizine sebep mi olucak😂😂
  • 19-01-2023, 13:26:24
    #7
    Bruskfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşırı protein tozu olabilir (bence)
    hocam yapma
  • 19-01-2023, 13:27:12
    #8
    protein tozu, bilinçsiz beslenme , alman aşısı vurdurdularsa sebep olabilir bununla ilgili makale var(ben alman aşısından sonra ciddi sıkıntılar yaşıyorum), hareketsizlik
  • 19-01-2023, 13:28:05
    #9
    Aşı karşıtı falan değilim her cinsini oldum da işte.... neyse konuşmayım bilgisiz bilgisiz