• 19-01-2023, 13:36:41
    #19
    VipsMedya.Com
    sinir strest
  • 19-01-2023, 13:36:47
    #20
    Kardeşimin aşıdan dolayı sürekli yüzü şişmeye başladı. Doktor aşı sonrası birçok kişide görülüyor dedi. Aşı karşıtıyim artık. Altın tepsi verseler vurdurmam. 3 tane vurdurdum yeter ilaç sektörünün kazandığı
  • 19-01-2023, 15:11:02
    #21
    Protein tozu,gainer,bcca ballı muz,eyfel kulesini görmek , volkan konakla selamlaşmak hepsi kalp krizi yapabilir
  • 19-01-2023, 15:20:43
    #22
    sunucuoptimizasyon.com
    Yediğimiz içtiğimiz şeylerin etkisi büyük.

    Paketli gıdalar zehir saçıyor, glukoz şurupları, nişasta bazlı şekerler, palm yağı, katkılar, koruyucular. Şirketler ucuza ürün mal etmek için bu ürünleri kullanıyor artık kaliteli olarak bildiğimiz yiyeceklerde bile bu zararlı maddeler mevcut. Bu zararlı maddelerin vücutta birikmesinin elbette sonuçları olacaktır. Avrupa'da kullanımı yasak olan birçok katkı maddesi bizde serbest, bir zehir olan nişasta bazlı şekerin ithalat kotası geçtiğimiz dönemlerde arttırılmıştı, yani iktidar bu zehirin ülkeye girişini kısıtlamak yerine teşvik ediyor.
  • 19-01-2023, 15:25:02
    #23
    Aşıdan olduğunu düşünüyorum yada sağlıksız beslenme
  • 19-01-2023, 15:56:48
    #24
    Mrna aşılarının yan etkileri maalesef. Israrla hekimlerimiz ve Sağlık Bakanlığı kabullenmese de gerçeğin bu olduğuna inanıyorum. Bilimsel olarak açıklayan doktorlar ve bilim insanları da mevcut.
  • 19-01-2023, 16:17:17
    #25
    kalp krizi geçiren yakınlarınız var ise aşı olup olmadığını sorun.
  • 19-01-2023, 16:30:08
    #26
    aşıdan kaynaklı kimisi diyor bende de ağrı vardı spor yaptığım için de olabilir ama detaylı mr vs bakıldığında hiç bir şey çıkmadı
  • 19-01-2023, 16:36:59
    #27
    bunyaminbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    protein tozu, bilinçsiz beslenme , alman aşısı vurdurdularsa sebep olabilir bununla ilgili makale var(ben alman aşısından sonra ciddi sıkıntılar yaşıyorum), hareketsizlik
    Gram alakası yok protein tozu dediğiniz şeye çok saçma bir şekilde ön yargıyla yaklaşılıyor. Protein tozu peynir altı suyundan yapılıyor. Aşırı alınmasının en büyük zararı karaciğer yağlanması olabilir. Ötesi olmaz.