Yediğimiz içtiğimiz şeylerin etkisi büyük.
Paketli gıdalar zehir saçıyor, glukoz şurupları, nişasta bazlı şekerler, palm yağı, katkılar, koruyucular. Şirketler ucuza ürün mal etmek için bu ürünleri kullanıyor artık kaliteli olarak bildiğimiz yiyeceklerde bile bu zararlı maddeler mevcut. Bu zararlı maddelerin vücutta birikmesinin elbette sonuçları olacaktır. Avrupa'da kullanımı yasak olan birçok katkı maddesi bizde serbest, bir zehir olan nişasta bazlı şekerin ithalat kotası geçtiğimiz dönemlerde arttırılmıştı, yani iktidar bu zehirin ülkeye girişini kısıtlamak yerine teşvik ediyor.