kaanozcaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl sıkıntılar yaşıyorsunuz acaba hocam ? Bende de bazı sıkıntılar var doktora gittim kaç defa net bir şeyde söyleyemediler. Aşıya bağlıyor bazıları.
kalp sıkışmaları, göğüste ağrılar, ne yaparsam yapayım (spor yaptım, düzenli ve organik beslenme vs. aklınıza ne gelirse) kendimi asla zinde hissetmiyorum. Çok araştırdım aşıdan sonra bunları yaşayan, özellikle kalp ve göğüs ağrıları çeken çok genç insan var