bunyaminbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kalp sıkışmaları, göğüste ağrılar, ne yaparsam yapayım (spor yaptım, düzenli ve organik beslenme vs. aklınıza ne gelirse) kendimi asla zinde hissetmiyorum. Çok araştırdım aşıdan sonra bunları yaşayan, özellikle kalp ve göğüs ağrıları çeken çok genç insan var
Bende de aynı. Geçen sene martta başladı hala devam ediyor. Halı sahalara gittim , sporumu eksik etmedim , beslenmemi uyku düzenimi düzelttim bir türlü geçmedi. Yok muymuş bir tedavisi ?