Son zamanlarda spor yaparken 19-20 yaşında cocukların bile kalp krizinden öldüğü haberlerini görüyorum.
Bunun asıl nedeni nedir acaba?
Nedeni yok, nasil ki dogar dogmaz bir bebek ölebiliyorsa, 19 yasindaki de ölebilir 80 yasinda ki de 5 yasinda ki de.
Herseyde bir neden aramaya gerek yok, Ölüm ne zaman yazilmissa ozaman ölürsün, kalp krizi sadece bir nedendir. O olmasa baska sey olacakti.
Kimi var dogustan kalp hastaligi ile 80 yasina kadar yasar, kimisi var sapa saglam halde 25 yasinda ahirete göçer.