• 29-12-2022, 00:48:54
    #10
    weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durumu bende SGK ya sordum açıklamadan sonra resmî yazı yarın gelir fakat eski sistem o şekildeymiş ve bunu hiçbir şekilde kaldırtmazlar dedi.
    Nasıl yani hocam iyi bir şey mi kötü bir şey mi bizim için
  • 29-12-2022, 00:58:53
    #11
    Chappia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yani hocam iyi bir şey mi kötü bir şey mi bizim için
    İyi birşey hocam

    işin özü Askerliği ödeyip emekli olan birçok kişi var.

    Eskiden beri bu varmış
  • 29-12-2022, 01:01:11
    #12
    weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi birşey hocam

    işin özü Askerliği ödeyip emekli olan birçok kişi var.

    Eskiden beri bu varmış
    Valla inşallah hocam, daha önce gittik olmaz dediler bu düzenleme ile olursa bizim için çok iyi olacak 😊
  • 29-12-2022, 01:50:43
    #13
    weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi birşey hocam

    işin özü Askerliği ödeyip emekli olan birçok kişi var.

    Eskiden beri bu varmış
    Bu asgeri muhabbetlerini biliyorsanız konu altında biraz detaylı anlatır mısınız ?

    Örneğin, Ne kadar olduğuna nerden bakılıyor ? Nereye ödeniyor ws ?
  • 29-12-2022, 10:11:42
    #14
    ylmzzaslann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu asgeri muhabbetlerini biliyorsanız konu altında biraz detaylı anlatır mısınız ?

    Örneğin, Ne kadar olduğuna nerden bakılıyor ? Nereye ödeniyor ws ?
    Whatsapp üzerinden yazarsanız yardımcı olayım.