weaxuN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eyt vuruyor mu vurmuyor mu
13
●646
- 29-12-2022, 00:58:53İyi birşey hocamChappia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işin özü Askerliği ödeyip emekli olan birçok kişi var.
Eskiden beri bu varmış - 29-12-2022, 01:01:11Valla inşallah hocam, daha önce gittik olmaz dediler bu düzenleme ile olursa bizim için çok iyi olacak 😊weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2022, 01:50:43Bu asgeri muhabbetlerini biliyorsanız konu altında biraz detaylı anlatır mısınız ?weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Örneğin, Ne kadar olduğuna nerden bakılıyor ? Nereye ödeniyor ws ? - 29-12-2022, 10:11:42Whatsapp üzerinden yazarsanız yardımcı olayım.ylmzzaslann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle