weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi birşey hocam

işin özü Askerliği ödeyip emekli olan birçok kişi var.

Eskiden beri bu varmış
Valla inşallah hocam, daha önce gittik olmaz dediler bu düzenleme ile olursa bizim için çok iyi olacak 😊