weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Durumu bende SGK ya sordum açıklamadan sonra resmî yazı yarın gelir fakat eski sistem o şekildeymiş ve bunu hiçbir şekilde kaldırtmazlar dedi.
Nasıl yani hocam iyi bir şey mi kötü bir şey mi bizim için