Chappia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl yani hocam iyi bir şey mi kötü bir şey mi bizim için
İyi birşey hocam

işin özü Askerliği ödeyip emekli olan birçok kişi var.

Eskiden beri bu varmış