• 29-12-2022, 00:34:03
    #1
    Babam 67 doğumlu, 89 ilk işe giriş tarihi, 2 bin küsur bağkur , bin küsur de sigorta var toplam 4100 küsur günümüz var, ayrıca babamın işgöremezlikten aylığı da bulunuyor, bundan 3 4 ay SGK ya gittiğimizde 3600 günden emekli olabileceği ama sigorta süresinin az olduğu için sorun yarattığını söylediler 311 gün eksik çıkardılar, şimdi bu EYT den bize bir şey çıkar mı emekli olur muyuz?
  • 29-12-2022, 00:35:14
    #2
    97 doğumlu 89 da işe nasıl başlıyor hocam
  • 29-12-2022, 00:35:22
    #3
    Eksik günü askerlikten kapatıp ödeyebilir hocam
  • 29-12-2022, 00:36:20
    #4
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    97 doğumlu 89 da işe nasıl başlıyor hocam
    97 doğumlu birinin babam olmasına şaşırmadın yani hocam 😂 düzelttim hocam tarihi eyvallah
  • 29-12-2022, 00:37:11
    #5
    Chappia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    97 doğumlu birinin babam olmasına şaşırmadın yani hocam 😂 düzelttim hocam tarihi eyvallah
    hocam inşAllah gönlünüze göre olur.
  • 29-12-2022, 00:37:35
    #6
    weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eksik günü askerlikten kapatıp ödeyebilir hocam
    18 ay askerlik süresi, bunu söyledik ancak olmayacağı söylediler bize çalışması gerektiğini bunun şart olduğunu söylediler SGK da
  • 29-12-2022, 00:39:18
    #7
    Chappia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 ay askerlik süresi, bunu söyledik ancak olmayacağı söylediler bize çalışması gerektiğini bunun şart olduğunu söylediler SGK da
    Şuan yanınlanan kapsamda eğer meclisten geçerse askerlikten borçlanıp emekli olabilir babanız.
  • 29-12-2022, 00:42:30
    #8
    weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan yanınlanan kapsamda eğer meclisten geçerse askerlikten borçlanıp emekli olabilir babanız.
    Teşekkür ederim hocam , inşallah o şekilde olur.
  • 29-12-2022, 00:47:08
    #9
    Chappia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam , inşallah o şekilde olur.
    Durumu bende SGK ya sordum açıklamadan sonra resmî yazı yarın gelir fakat eski sistem o şekildeymiş ve bunu hiçbir şekilde kaldırtmazlar dedi.