Babam 67 doğumlu, 89 ilk işe giriş tarihi, 2 bin küsur bağkur , bin küsur de sigorta var toplam 4100 küsur günümüz var, ayrıca babamın işgöremezlikten aylığı da bulunuyor, bundan 3 4 ay SGK ya gittiğimizde 3600 günden emekli olabileceği ama sigorta süresinin az olduğu için sorun yarattığını söylediler 311 gün eksik çıkardılar, şimdi bu EYT den bize bir şey çıkar mı emekli olur muyuz?