weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi birşey hocam

işin özü Askerliği ödeyip emekli olan birçok kişi var.

Eskiden beri bu varmış
Bu asgeri muhabbetlerini biliyorsanız konu altında biraz detaylı anlatır mısınız ?

Örneğin, Ne kadar olduğuna nerden bakılıyor ? Nereye ödeniyor ws ?