Maximusfel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ekonomik Kriz varsa, AVM'ler neden dolu?
45
●3.020
- 28-12-2022, 13:33:27Konuya girmeyerek önlem alabilirsiniz. Size göre boş olan konulara mesaj atarak değerli zamanınızı harcamayın.sagirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2022, 13:48:52Bir ekonomistti sanırım, durumu şöyle açıklamıştı; Türkiye 90 milyonluk bir ülke ve bu 90 milyonluk ülkede Portekiz'in nüfusu kadar çok iyi standartlarda yaşayan insan var. Portekiz'in nüfusu 10 milyondur. 90 milyonluk ülkenin %20'si iyi yaşasa 18 milyon eder. Sokaklarda gördüğünüz, istediği gibi alışveriş yapan bu nüfustur. ''Ulan millette ne para var'' cümlesindeki 'millet' o iyi yaşayan nüfus işte. Eskiden Türkiye'de az bir kısım zengin, çoğunluk orta sınıf ve fakirler vardı. Şimdi değişti... Çok çok zenginler, zenginler ve fakirler var. Orta sınıf kayboldu.
- 28-12-2022, 13:56:15Yurtdışından profesor getirtsek adama bu olayı anlatsak k*çıyla güler. 2.el aracın bayideki araçtan daha pahalı olması kadar saçma birşey yok . Ekonomiye resmen kafa attıksitekurx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya gelecek olursak avm devri benim gözümde bitmiştir. E-ticaret , mobil uygulamalar sayesinde hem yerinden kalkmıyosun kalabalığa kasa kuyruğuna girmiyorsun hem de çok çok çok uyguna alabiliyorsun . x markanın mobil uygulamasından 3 parça kıyafet mont aldım 500TL tuttu indirimle beraber , mağazada sadece mont 800TL - 28-12-2022, 13:59:36Geçen ay bir arkadaş galeriye araba bakmaya gitmiş ama galerinin elinde sıfır araba yok. Adamlar gelen arabaya plaka takıp ikinci el olarak satıyorlar direk.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
