Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtdışından profesor getirtsek adama bu olayı anlatsak k*çıyla güler. 2.el aracın bayideki araçtan daha pahalı olması kadar saçma birşey yok . Ekonomiye resmen kafa attık

Konuya gelecek olursak avm devri benim gözümde bitmiştir. E-ticaret , mobil uygulamalar sayesinde hem yerinden kalkmıyosun kalabalığa kasa kuyruğuna girmiyorsun hem de çok çok çok uyguna alabiliyorsun . x markanın mobil uygulamasından 3 parça kıyafet mont aldım 500TL tuttu indirimle beraber , mağazada sadece mont 800TL
Geçen ay bir arkadaş galeriye araba bakmaya gitmiş ama galerinin elinde sıfır araba yok. Adamlar gelen arabaya plaka takıp ikinci el olarak satıyorlar direk.