Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bak sorunun cevabı bu video da. mesela ne ben ne de benim çevremdeki kimse iphone kuyruklarını girmiyor. neden? çünkü para yok.


https://www.youtube.com/watch?v=F64z...AZ%C4%B0KENT27
Soru bana ait değil ama video cevabımıza dair argümanı kuvvetlendiriyor. teşekkür ederim.