sagirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 da son zamanlar çok gereksiz konular görmeye başlıyorum. halbuki bu işler için facebook , twitter var .
Konuya girmeyerek önlem alabilirsiniz. Size göre boş olan konulara mesaj atarak değerli zamanınızı harcamayın.