Halk dürüstlüğü, dini, ahlakı bırakmış maalesef
Bir araç almak istiyorsun
Adam canın isterse, işine gelirse, sen benim malımı değersiz gördün şimdi 30 bin ekliyorum ...
Ya arkadaş halk kendi 2.el aracını bayiden pahalı yazarsa bayi duracak mı
Durmuyor zaten sürekli onlarda arttırıyor. Bakıyoruz bir adamlar çok fazla araç var. Temel ihtiyaç üzerinden para kazanmanın zararını da öğreneceğiz
Yurtdışından profesor getirtsek adama bu olayı anlatsak k*çıyla güler. 2.el aracın bayideki araçtan daha pahalı olması kadar saçma birşey yok . Ekonomiye resmen kafa attık
Konuya gelecek olursak avm devri benim gözümde bitmiştir. E-ticaret , mobil uygulamalar sayesinde hem yerinden kalkmıyosun kalabalığa kasa kuyruğuna girmiyorsun hem de çok çok çok uyguna alabiliyorsun . x markanın mobil uygulamasından 3 parça kıyafet mont aldım 500TL tuttu indirimle beraber , mağazada sadece mont 800TL