YazilimciBiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında ekonominin kötü olduğunu çoğu kişi biliyordur. Mühim olan mevzu şu; ekonomi neden kötü? İnsanlar bunu bilmiyorlar. Bunu da ancak bilgisi olanlar, araştırma yapanlar anlayacaklardır. Buna bir örnek vereyim; mesela Japonlar nasıl bu kadar güçlü hale geldiler? ABD ne zaman böyle devleşti? Almanya nasıl bu halde? Bu soruların cevabı elbette üretim, yani çalışmaktan geçiyor. Maalesef bazı insanlar çalışmayı seçmek yerine, ancak cehaletleriyle eleştirmeyi tercih edip kendi kendilerini kandırmakta. Sosyal medyadaki bilgilerle yetinen insanlar var. Memleketimizdeki insanların kitap okumayı sevmedi çok lazım, ama sevdiren mi var?

"Bir delil ile kırk âlimi yendim, kırk delil ile bir câhili yenemedim" - İmam Şafi Hz.
Aynı fikirdeyiz..