• 12-12-2022, 00:18:28
    #10
    yanlış hatırlamıyorsam 23 sene oldu. Elif adında bir arkadaşım var, arkadaş demek az gelir kardeş gibiyiz. Aramızda bir şeyler başlar mıydı bilmiyorum ama inanın hiç aklıma gelmedi desem yalan olmaz. Hiç karşı cins olarak düşünmedim onu. Hatta çok kez kız arkadaş ayarladığı da olmuştu . Kuzenimin o zamanlar sevgilisi olması belki frenlemişti beni bilemiyorum o zamanların psikolojisi de diyebiliriz. Şimdi evli ve bir çocuk annesi. Halen eskisi kadar severim onu her mesaj yazışımda kardeşim diye hitap etmekten çok keyif alıyorum

    Yani sorunuzun cevabı : evet bir erkek ve bir kadın arkadaş olabilir.
    Dinen ne derece caiz siz karar verin.
  • 12-12-2022, 00:19:19
    #11
    Öyle bir şey yok.
  • 12-12-2022, 00:21:09
    #12
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış hatırlamıyorsam 23 sene oldu. Elif adında bir arkadaşım var, arkadaş demek az gelir kardeş gibiyiz. Aramızda bir şeyler başlar mıydı bilmiyorum ama inanın hiç aklıma gelmedi desem yalan olmaz. Hiç karşı cins olarak düşünmedim onu. Hatta çok kez kız arkadaş ayarladığı da olmuştu . Kuzenimin o zamanlar sevgilisi olması belki frenlemişti beni bilemiyorum o zamanların psikolojisi de diyebiliriz. Şimdi evli ve bir çocuk annesi. Halen eskisi kadar severim onu her mesaj yazışımda kardeşim diye hitap etmekten çok keyif alıyorum

    Yani sorunuzun cevabı : evet bir erkek ve bir kadın arkadaş olabilir.
    Dinen ne derece caiz siz karar verin.
    Hocam olayın dini yönünden çok sosyolojik tarafı daha önemli bence.
  • 12-12-2022, 00:26:19
    #13
    Şimdi sana burada medeniyet dersi de verirler kültür dersi de verirler onlara bakma eğer sevgilisi yoksa yani psikolojik olarak bilinç altında bağlı olduğu birisi yoksa hormonları gereği zaman içinde dahi olsa yanında bulduğu kıza yaklaşmaya başlar bu elinde olan bir şey değildir. Erkeğin doğası budur bu lafım karaktersiz insanları milleti aldatan insanları savunduğum bir laf değil o yüzden bu cümlemi yanlış anlayacaklar beni alıntılamasın
  • 12-12-2022, 00:27:30
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam olayın dini yönünden çok sosyolojik tarafı daha önemli bence.
    O karakterle alakalı hocam. Annesi ve babasını çok severdim onlar da beni severdi. onların evinde de çok kalmışlığım var. İçindeki karakteri nasıl yansıtıyorsan, toplumdan yansıması da o şekilde olur. Bastırılmış duygularım yok benim, eğer gerçekten birşey hissetmiyorsam hissetmiyorumdur gizlemem, herkes bilir beni.

    20 küsür yıldır da aynı duygularla konuşmam/görüşmem de bunun işaretidir. Eşiyle de çok kez bir araya gelip muhabbet ettik. Bunun adı kan bağı olmadan kardeşlik başka değil.

    Başkasının yaşadığı bu olur olmaz beni bağlamaz sadece benim hikayem bu.
  • 12-12-2022, 00:30:31
    #15
    Eski işyerinde bir arkadaşım vardı. Ben onu kardeş gibi severdim aynı mahalledeydim. Arabamla getiriyordum. (tabi benzin parasına ortaktı)
    Ben bekar adamım o evli kadındı. İşyerinde evli kadına iş atan çocuk diye adımı çıkartmışlar şeref yoksunları. Ki ben onlarada aynı teklifi sundum yol üzeri veya mahallemde olan var ise arabamla bırakır benzin parasına ortak ederim diye.
    Kısacası olabilir ama her zaman sıkıntılar olacaktır.
    Sen kardeş gözünle baksan bile belki karşındaki insan sana farklı bakacaktır.
    Binlerce olasılık var.
  • 12-12-2022, 00:33:06
    #16
    Bence olamaz
  • 12-12-2022, 00:37:47
    #17
    Bence gayet doğal şekilde arkadaş olunabilir fakat dinen öyle bir şey söz konusu değildir. Hatta siyasal islamcı bir tip var eğer bir erkekle kadın 1 dakika bile asansörde kalsa halvet olmuş sayılır gibi bir sözü vardı, kısacası dinen bir erkek ve kadın arkadaş olamazlar, arttırıyorum hatta kadının sesi bile haramdır noktasına kadar gider bu. Kısacası hangi pencereden baktığına göre değişir. Bana göre daha doğal bir şey olamaz, şunun şurasında 2 cins var yani karşı cinsten bir eş seçip gerisini yok saymak aşırı mantıksız.
  • 12-12-2022, 00:45:23
    #18
    arkadaş çevrem erkeklerden çok kızlardan oldu hep.benim birisi ile ilgili düşüncem direkt baştan bellidir ; ya severim ya sevmem,ya arkadaş olarak yanındayımdır ya aşk meşk/duygusal açıdan gibi...arkadaş dedigim bi kızla ilgili düşüncem hiç degişmedi daha sonra.kısacası evet ; bi erkekle bi kız gayetde güzel arkadaş oluyor.