Bence gayet doğal şekilde arkadaş olunabilir fakat dinen öyle bir şey söz konusu değildir. Hatta siyasal islamcı bir tip var eğer bir erkekle kadın 1 dakika bile asansörde kalsa halvet olmuş sayılır gibi bir sözü vardı, kısacası dinen bir erkek ve kadın arkadaş olamazlar, arttırıyorum hatta kadının sesi bile haramdır noktasına kadar gider bu. Kısacası hangi pencereden baktığına göre değişir. Bana göre daha doğal bir şey olamaz, şunun şurasında 2 cins var yani karşı cinsten bir eş seçip gerisini yok saymak aşırı mantıksız.