Hocam olayın dini yönünden çok sosyolojik tarafı daha önemli bence.
O karakterle alakalı hocam. Annesi ve babasını çok severdim onlar da beni severdi. onların evinde de çok kalmışlığım var. İçindeki karakteri nasıl yansıtıyorsan, toplumdan yansıması da o şekilde olur. Bastırılmış duygularım yok benim, eğer gerçekten birşey hissetmiyorsam hissetmiyorumdur gizlemem, herkes bilir beni.
20 küsür yıldır da aynı duygularla konuşmam/görüşmem de bunun işaretidir. Eşiyle de çok kez bir araya gelip muhabbet ettik. Bunun adı kan bağı olmadan kardeşlik başka değil.
Başkasının yaşadığı bu olur olmaz beni bağlamaz sadece benim hikayem bu.