yanlış hatırlamıyorsam 23 sene oldu. Elif adında bir arkadaşım var, arkadaş demek az gelir kardeş gibiyiz. Aramızda bir şeyler başlar mıydı bilmiyorum ama inanın hiç aklıma gelmedi desem yalan olmaz. Hiç karşı cins olarak düşünmedim onu. Hatta çok kez kız arkadaş ayarladığı da olmuştu

. Kuzenimin o zamanlar sevgilisi olması belki frenlemişti beni bilemiyorum o zamanların psikolojisi de diyebiliriz. Şimdi evli ve bir çocuk annesi. Halen eskisi kadar severim onu her mesaj yazışımda kardeşim diye hitap etmekten çok keyif alıyorum
Yani sorunuzun cevabı : evet bir erkek ve bir kadın arkadaş olabilir.
Dinen ne derece caiz siz karar verin.
Hocam olayın dini yönünden çok sosyolojik tarafı daha önemli bence.