arkadaş çevrem erkeklerden çok kızlardan oldu hep.benim birisi ile ilgili düşüncem direkt baştan bellidir ; ya severim ya sevmem,ya arkadaş olarak yanındayımdır ya aşk meşk/duygusal açıdan gibi...arkadaş dedigim bi kızla ilgili düşüncem hiç degişmedi daha sonra.kısacası evet ; bi erkekle bi kız gayetde güzel arkadaş oluyor.