• 12-12-2022, 05:45:29
    #28
    Via twitter @BorsaKaplani888 ahahaha bal gibi de olur hatta kanka olmak daha iyi
  • 12-12-2022, 09:46:09
    #29
    Erkeğim ve erkek arkadaşlarım var. Hepsinin niyetlerini biliyorum...
    Olma ihtimali yok, arkadaş olamazlar.
    Kendime gelince kadın arkadaşlarım var 3-4 tane hepsi evli ve eşleri de arkadaşım, kız kardeş gibi gördüğüm için (yıllardır arkadaşlarım) sadece 3-4 tane olabiliyor.
    Diğer durumda imkansız, bir kadın ve erkek arkadaş olamaz.
  • 12-12-2022, 11:21:39
    #30
    Bence yradilis gayesine aykiri bir durum .
  • 12-12-2022, 11:26:59
    #31
    Kişiden kişiye değişir bu durum hocam. Bazı kadınlar ile arkadaş kalabilirsiniz ama bazılarıyla asla.
  • 12-12-2022, 11:55:51
    #32
    Arkadaş olunabilir ama çok yakın arkadaşlık bence zor işin sonu farklı yerlere gider Ha becerebilen insanlar vardır tabi ama genel olarak uzun süreli yakın arkadaşlık zor geliyor bana.
  • 12-12-2022, 14:48:14
    #33
    Olamaz.
  • 12-12-2022, 19:29:22
    #34
    Olur neden olmasın selam vereni şey mi edeceniz mantığa bak yaw..




    Mantık mağara mantığı.
  • 12-12-2022, 19:34:32
    #35
    yaş grubuna baglı genc kesimö asla olamaz denendi yasandı kralı
  • 12-12-2022, 19:38:45
    #36
    Olmaz diyen erkekler sadece kendini düşündüğü için olmaz diyor. Niye çünkü kendi sevgilisinin eşinin erkek arkadaşı olmasını istemiyor. bkz.KISKANÇLIK bkz. Dervişin fikri neyse zikri de odur.