Erkeğim ve erkek arkadaşlarım var. Hepsinin niyetlerini biliyorum...
Olma ihtimali yok, arkadaş olamazlar.
Kendime gelince kadın arkadaşlarım var 3-4 tane hepsi evli ve eşleri de arkadaşım, kız kardeş gibi gördüğüm için (yıllardır arkadaşlarım) sadece 3-4 tane olabiliyor.
Diğer durumda imkansız, bir kadın ve erkek arkadaş olamaz.