• 01-12-2022, 13:55:09
    #1
    Çalıştığım fabrikada iki işçi aylardır devletten yardım alıyor. Geçen ay birisi elektrik yardımına başvurmuş onu onaylamışlar, bugün de yaklaşık yarım saat önce diğerine onaylandı. 6 ay boyunca aylık 216 TL lik elektrik yardımı verilecekmiş. Gözümün önünde 155 liralık elektrik faturasını ödedi. 2 ton da kömür yardımı yapılacak, başvurmuş onaylamışlar ama bu ay ya da diğer ay gelecekmiş kömürü. Bu arkadaşlar da benim gibi işçi, sigortası var maaşı var benden farkları yok. Ama evleri sobalı ve çocukları var. Ha söylemeyi unuttum 1000-1500 tl arası da kırtasiye yardımı almışlardı geçen aylar da

    E-devletten başvuru yapıyorlar nereden yapıyorlarsa tam bilmiyorum. Evi sobalı ve çocuğu olan varsa başvursun. Öyle yeşil kartmış, boşanmış, dul vs alakası yok adamların her şeyi sağlam hatta birinin maraş'da evi var. Şansınızı deneyin derim en kötü elektrik faturanızı ödersiniz.
  • 01-12-2022, 13:57:50
    #2
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    Bizim burda da elektrik yardımı alan çok fazla. Her ay 260 tl indirimli ödüyorlar.
  • 01-12-2022, 14:00:46
    #3
    High Ranking SEO Provider
    Elektrik 1000TL geliyor, 100-200TL yardım ile pek fazla bişey değişmiyor hocam malasef.
  • 01-12-2022, 14:00:47
    #4
    H.burada Bozum İşlemleri
    Eşim yabancı uyruklu sigortamdan faydalanmıyor. Çok şükür hiçbir şeye muhtaç değilim ama sağlık yönünden her şeyimiz kat kat fazlasıyla masraf. Geçen ay başvurmuştum reddedilmişti tekrar başvurdum daha sonuçlanmadı. Suriyeli bir çalışanımız var her ay PTT'den 1500 tl alıyor o da ek olarak
  • 01-12-2022, 14:01:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    "simit sat onurlu yaşa" demiş birileri.
  • 01-12-2022, 14:02:55
    #6
    Gold üye
    Açıkçası bana hak gibi gelmiyor bu tarz alımlar ihtiyaç sahiplerine bırakmak daha doğru diye düşünüyorum. O bu şu alıyor diye ben almayı kendime hak görmüyorum şahsi görüşümdür kimseye bişi dediğim yok bu arada
  • 01-12-2022, 14:03:47
    #7
    Evi olana yardım verilmesi ilginçmiş. Alınan fahiş vergiler çarçur ediliyor resmen. İhtiyacı olmamasına rağmen yardım alanların yediği haram lokmalar elbet çıkar bir yerden. Gerçek ihtiyaç sahipleri böyle desteklerden bile pek haberdar değiller.
  • 01-12-2022, 14:04:28
    #8
    Belli bi kıstası yok gibi bu şeylerin,sanki şans oyunu oynar gibi kimi başvurular onaylanıyor,kimileri onaylanmıyor şaka gibi
  • 01-12-2022, 14:06:42
    #9
    Bunların hepsi bir İMF'ye gitmeye bakar