Evi olana yardım verilmesi ilginçmiş. Alınan fahiş vergiler çarçur ediliyor resmen. İhtiyacı olmamasına rağmen yardım alanların yediği haram lokmalar elbet çıkar bir yerden. Gerçek ihtiyaç sahipleri böyle desteklerden bile pek haberdar değiller.