Açıkçası bana hak gibi gelmiyor bu tarz alımlar ihtiyaç sahiplerine bırakmak daha doğru diye düşünüyorum. O bu şu alıyor diye ben almayı kendime hak görmüyorum şahsi görüşümdür kimseye bişi dediğim yok bu arada