• 01-12-2022, 14:11:10
    #10
    Sende başvur sende al hocam
  • 01-12-2022, 14:11:24
    #11
    Bu başlık 1 ay sonra kendini "Vergilere %120 zam!" olarak değiştirecektir.

    Parayı leylekler icat etmediği gibi, üretimini de yapmıyorlar.
  • 01-12-2022, 14:13:18
    #12
    YunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşim yabancı uyruklu sigortamdan faydalanmıyor. Çok şükür hiçbir şeye muhtaç değilim ama sağlık yönünden her şeyimiz kat kat fazlasıyla masraf. Geçen ay başvurmuştum reddedilmişti tekrar başvurdum daha sonuçlanmadı. Suriyeli bir çalışanımız var her ay PTT'den 1500 tl alıyor o da ek olarak
    Her ay sigortalı çalıştığım işime yüzde 25 ortalama gelir vergisi alınsın ikramiyemden ekstra vergi kesilsin yakacak yardımımdan ondan bundan derken bi asgari ücret en az böyle vergi vereyim her ay + mobil uygulama kazancımında yüzde 15'i istisna hesabımdan vergi olarak alınsın etti 7 bin liraya yakın vergi 1 ayda benden alınan... Oda sadece kazandığım esnada gerisini saymıyorum.

    Elin suriyelisi gelsin her ay 1500TL cukkalasın cebine.. Ne kadar hoş dimi hocam?

    Aaah ahh. 18 binlira yapar senede surinin aldığı para benden alınan paradan ödenen. 1 maaş desek buna Oda demek oluyor ki her sene 1 Suriyeliye 1 ay ben bakmış gibi oluyorum. 1 ay ona çalışıyorum.

    Benim kadar yorulmuyordur bide bu adam.

    Sonrada diyorlar neden nefret ediyorsun neden seveyim ki?
  • 01-12-2022, 15:39:07
    #13
    bir tane tanıdığım var; adamın 2020 model Nissan navarra- 2016 model hyundai accent'i, kendi oturdugu ev ve alt katında kiracısı var. var bu adam
    Arabanın birini Engelli indirimi ile almış, engelli falan kimse yok, yalan dolan raporlar psikolojik rapor mu ne.
    elektrik yardımı
    odun yardımı
    eğitim yardımı alıyor.
    oğlu Erasmus kazanmıştı belediyede tanıdık mı ne varmış, 1000 euro harçlık aldılar.
    aylık da 1500 tl gibi bir şey için para alıyor.
    nasıl alıyorsun dediğimde herşey kayınımın üstüne, ben de çiftçiyim, fazla gelir gözükmüyor diyor.
    niye alıyorsun diyorum
    herkes alıyor diyor.
    Sonra diyoruz yok ekonomi kötü, yok enflasyon yüksek.
    Tamam yöneticiler kötü de, ya onu seçen halk ne halde?
    BU ÜLKENİN EN TEMEL SORUNU ZİHNİYETTİR, EN ÜSTTEN EN ALTA KADAR HERKES YİYEBİLDİĞİ KADAR YERKEN DÜZLÜĞE ÇIKABİLİR MİYİZ?
  • 01-12-2022, 15:41:58
    #14
    açları değil tokları doyuramadığımız için düzen bozuk.
  • 01-12-2022, 15:43:15
    #15
    Linki ogrenirmisiniz hocam.Durumu kotu olan 1-2 tanidigimiz var.Umarim cikarda rahat ederler
  • 01-12-2022, 15:44:05
    #16
    Byhalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir tane tanıdığım var; adamın 2020 model Nissan navarra- 2016 model hyundai accent'i, kendi oturdugu ev ve alt katında kiracısı var. var bu adam
    Arabanın birini Engelli indirimi ile almış, engelli falan kimse yok, yalan dolan raporlar psikolojik rapor mu ne.
    elektrik yardımı
    odun yardımı
    eğitim yardımı alıyor.
    oğlu Erasmus kazanmıştı belediyede tanıdık mı ne varmış, 1000 euro harçlık aldılar.
    aylık da 1500 tl gibi bir şey için para alıyor.
    nasıl alıyorsun dediğimde herşey kayınımın üstüne, ben de çiftçiyim, fazla gelir gözükmüyor diyor.
    niye alıyorsun diyorum
    herkes alıyor diyor.
    Sonra diyoruz yok ekonomi kötü, yok enflasyon yüksek.
    Tamam yöneticiler kötü de, ya onu seçen halk ne halde?
    BU ÜLKENİN EN TEMEL SORUNU ZİHNİYETTİR, EN ÜSTTEN EN ALTA KADAR HERKES YİYEBİLDİĞİ KADAR YERKEN DÜZLÜĞE ÇIKABİLİR MİYİZ?
    tanıdığı olan her yerde yolunu buluyor.
    bu düzen böyle gelmiş böyle gidecek anlaşılan
  • 01-12-2022, 15:48:42
    #17
    Aseka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linki ogrenirmisiniz hocam.Durumu kotu olan 1-2 tanidigimiz var.Umarim cikarda rahat ederler
    https://www.turkiye.gov.tr/aile-ve-s...asvuru-hizmeti bu linkten başvuru yapabilirsiniz hocam. Kömür , para vs. gibi yardımlar aile ve sosyal bakanlığı üstünden geliyor.
    Diğer türlüde siyasi partiler dağıtıyor ara sıra erzak vs. yardımı şeklinde.

    Hiç yoktan ihtiyacı olana gitsin.
  • 01-12-2022, 16:13:10
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Vay halımıza..